دوربین هایتان باشید.
نوشته شده توسط : مهران
محیطی امن را برای خرید های شما پدید آورده ایم

 

 

فروشگاه کالا خانگی مفتخر است اعلام نماید که با ایجاد محیطی کاملا امن و مناسب برای شما عززان و علاقه مندان به خرید اینترنتی شرایطی را فراهم کرده است تا شما در نهایت سادگی و بدون هیچ گونه دردسری اقدام به خرید لوازم خانگی مورد نظرتان کنید و در هر کجای کشور که باشید تنها در عرض چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید.قیمت هایی که ما برای خرید لوازم خانگی در سایت در نظر گرفته ایم نسبت به قیمت بازار و سایر همکاران پایین تر در نظر گرفته شده و تا انجا که توانسته ایم سعی کرده ایم قیمت هایمان کاملا رقابتی در نظر گرفته شوند.

مساله مهم دیگری که در هنگام خرید لوازم خانگی بیشتر به چشم می خورد این است که آبا کالایی که خریدای شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و اگر کالای خریداری شده دچار مشکل بود تکلیف چیست؟ با اطمینان به شما خواهمی گفت اولا کلیه کالاهای ارائه شده در سایت دارای گارانتی معتبر شرکتی هستند و همچنین از خدمات پس از فروش بر اساس قوانین شرکت های خود نیز بهره مند هستند.در مورد موضوع دوم که نسبت به سلامت کالای خریدای شده می باشد از همین جا به تمام خریداران این اطمینان را خواهیم داد تا قبل از ارسال هر کالایی ابتدا به صورت کامل آنرا تست کرده و سپس اقدام به ارسال خواهیم کرد و چنانچه به هر دلیل در حین ارسال اتفاقی برای کالا رخ دهد ما به صورت کاملا مسئولیت این امر را بر عهده خواهیم گرفت.پس شما در فروشگاه کالا خانگی بدون نگرانی از موضوعات فوق می توانید اقدام به خرید نمایید.

+ نوشته شده در  سه شنبه ششم آبان 1393ساعت 18:49  توسط خزان  |  نظر بدهید

برندهای مختلفی

کولرگازی سردوگرم ۳۸۰۰۰ ال جی

 

 

 

در میان انواع برندهای مختلفی که این روزها در بازار ایران رخ نمایی می کنند اگر به دنبال خرید اسپلیت رفته باشید خواهید دید که اسامی نام آشنایی در این حوزه به چشم می خورد.امروز محصولی از برند ال جی این کمپانی نام آشنا که چندین سال است با ارائه محصولات مختلف خود در بازار ایران دارای جایگاه مناسبی شده است می پردازیم.دستگاه فوق با مدل S-386GQ ال جی LG به بازار ارائه شده است.جالب است بدانید که این برند به مدت ۵ سال رتبه نخست در صنعت فروش سیستم های تهویه مطبوع را در جهان به نام خود ثبت کرده است.ما نیز از میان سایر دستگاه هایی که در فروشگاه قرار داده ایم این مدل را به عنوان یک پیشنهاد ویزه به مشتریان خود معرفی می کنیم .مشخصات فنی دستگاه عبارتند از :

 

 

وجود دو حالت سرمایشی و گرمایشی با کیفیت بسیار بالا

دارای سیستم تمرکز کننده خودکار

دارای سیستم سرمایش سریع

دارای سیستم تمیز کننده خودکار

وجود پره طلایی با قابلیت ضد فرسایشی

ایجاد باد طبیعی با حالت کوهستانی

موتور واقعا بی صدا در حین کار

دارای سیستم هوشمند و عملکرد خودکار در هنگام خواب

دارای صافی هوا و همچنین تنظیم ۲۴ ساعته برای فعالیت

 

خرید اسپلیت ال جی  می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد هم به جهت تهیه یک کالای با کیفیت بالا و هم اینکه برندی را تهیه کرده اید که دارای حداقل مصرف انرژی می باشد و از این جهت نیز می تواند در مصرف برق بسیار صرفه جویی کند.در این دستگاه از یک صافی هوا ضد باکتری استفاده شده و همچنین دارای سیستم رطوبت گیر سالم نیز می باشد.وزش باد رد این مدل به صورت ۴ جهته می باشد و میزان ظرفیت سرمادهی ان ۳۶۰۰۰ و گرمادهی ۳۶۰۰۰ است.این مدل این قابلیت را دارد که برای شر وع کار با باد گرم روشن شود

+ نوشته شده در  دوشنبه پنجم آبان 1393ساعت 11:47  توسط خزان  |  نظر بدهید

حداکثر صدای یونیت

کولر گازی اسپلیت ۹۰۰۰ او جنرال

 

 

 

این روزها با گرم شدن هر چه بیشتر کره زمین و تاثیر ان در زندگی افراد دیگر مانند گذشته تنها در روزهای گرم نیم توان به یک پنکه معمولی اکتفا کرد و حتما باید  به فکر خرید کولر دوتیکه اسپلیت باشیم.البته باید بدانید که در هنگام خرید با توجه به نوع آب و هوای منطقه خود باید اقدام به انتخاب نهایی کنید. مثلا برای آب و هوای حاره ای  باید از یک مدل و برای شرایط آب و هوای معتدل از مدلی دیگر استفاده نمایید.محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم با نام کولر گازی اسپلیت ۹۰۰۰ او جنرال می باشد .میزان ظرفیت سرمایشی این کولر  ۸۵۰۰ سی تی یو در ساعت می باشد.

 

در میان انواع کولرهای کم مصرف و مدرن امروزی باید خدمتتان عرض کنیم این مدل دارای رده انرژی B است .میزان ظرفیت گرمایشی مدل فوق نیز برابر با ۱۰۱۰۰ سی تی یو می باشد.هنگام خرید کولر دوتیکه فوق حتما دقت نمایید که انرا با گارانتی معتبر شرکتی از فروشنده بخواهید . ما تمامی محصولات ارائه شده در کالا خانگی را همراه با گارانتی معتبر و با قیمت بسیار رقابتی برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.شما دره رکجای کشور که باشید می توانید همین الان و تنها با چند کلیک اقدام به خرید آنلاین و ثبت سفارش خود نمایید.

از دیگر مشخصات این کولر اسپلیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

شرایط آب و هواییگرم و حاره ای
توان مصرفی در سرمایش۱ کیلو وات
توان مصرفی در گرمایش۰٫۸۶ کیلو وات
ظرفیت هوادهی۵۴۰ فوت مکعب بر دقیقه (CFM)
نوع گازR22
حداکثر صدای یونیت خارجی- دسی بل
حداکثر صدای یونیت داخلی- دسی بل
وزن یونیت خارجی۲۵ کیلوگرم
وزن یونیت داخلی۸ کیلوگرم
ابعاد یونیت خارجی۲۵*۶۵*۵۳ سانتی متر
ابعاد یونیت داخلی۱۹*۸۱*۲۶ سانتی متر
+ نوشته شده در  دوشنبه پنجم آبان 1393ساعت 11:46  توسط خزان  |  نظر بدهید

سلامت افراد

تصفیه آب ۴ مرحله ای E3 سی سی کا

 

 

 

 

این روزها با بالارفتن اطلاعات عمومی مردم در زمینه بهداشت و سلامت خوشبختانه شاهد این موضوع هستیم که هر روز تعداد خرید دستگاه آب تصفیه کن  توسط مردم بیشتر از قبل شده چرا که به حساسیت موضوع پی برده اند که اب دارای املاح و غیر تصفیه شده چقدر می تواند تاثیر منفی در سلامتشان بگذارد.از همین رو ما نیز به فکر تهیه چند مدل پر کاربرد و منحصر به فرد از این محصول شده ایم تا شما بتوانید در فروشگاه کالا خانگی یکی از با کیفیت ترین محصولات تولید شده در این زمینه را تهیه و خرید نمایید.دستگاه فوق که در ۴ مرحله اب را برای شما تصفیه می کند با نام مدل E3 سی سی کا در بزاار شناخته می شود.این محصول دارای استاندارد سلامت NSF بوده و می تواند با کیفیت بالایی برای شما عمل تصفیه آب را انجام دهد.

 

همانطور که می دانید بخش عظیمی از وزن ادم را آب تشکیل می دهد و به همین منظور آب می تواند نقش تایین کننده ای در سلامت افراد در جامعه بگذارد.شک نکنید که خرید دستگاه آب تصفیه کن بسیار واجب تر و ضروری تر از بسیاری از دستگاه هایی است که صرفا به صورت تجملاتی و از روی مد خریداری می شوند. با نصب این دستگاه تنها در عرض ۳ هفته که از آب تصفیه شده استفاده کنید احساس سبکی و شادابی را به وضوح در خود احساس خواهید کرد.تصفیه آب E3 مجهز به چهار فیلتر می باشد که عبارتند از فیلتر الیافی، فیلتر کربن گرانول، فیلتر کربن فعال و فیلتر پست کربن. فیلتر الیافی پلی پروپیلین موجب حذف ذرات معلق مانند شن، ماسه، رسوبات موجود در سیستم آب رسانی مانند زنگ آهن و کلیه ذرات جامد می گردد. فیلتر کربن گرانول کلر و مواد آلی بیش از حد آب را کاهش می دهد. فیلتر کربن فعال با حذف مواد شیمیایی، آفت کش ها، آرسنیک و غیره موجب بر طرف شدن بو و در نتیجه بهبود طعم آب می شود. فیلتر بیوسرامیک حاوی سنگ های معدنی است که املاح مفید و مورد نیاز را به آب تصفیه شده اضافه می کند.

 

 

برای تهیه این محصول می توانید همین الان تنها با چند کلیک در هر کجای کشور که باشید اقدام به خرید آنلاین از طریق سایت نموده و در کمتر از چند روز محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید.ما کیفیت ارائه شده این دستگاه تصفیه آب را برای شما خریداران ضمانت می کنیم.

+ نوشته شده در  شنبه سوم آبان 1393ساعت 17:50  توسط خزان  |  نظر بدهید

سینمای خانگی سامسونگ HT–F5556

سینمای خانگی سامسونگ HT–F5556

 

 

 

یکی از محصولات بسیار زیبا و منحصر به فرد کمپانی سامسونگ به تازگی وارد بازار شده است مدل  HT–F5556 می باشد.اگر به دنبال خرید سینمای خانگی برای منزل خود می باشید حتما توضیحات زیر را تا پایان مطالعه نمایید چرا که این مدل می تواند گزینه ای مناسب برای هر منزلی باشد.میزان توان خروجی این سینمای خانگی ۱۰۰۰ وات است.در این مدل از سیستم پخش ۵٫۱ کانال (قابل تبدیل به ۷٫۱) استفاده شده است.شما با این محصول می توانید براحتی در دنیای مجچازی به وبگردی مشغول شوید چرا که قابلیت اتصال به اینترنت در ان دیده شده است.

 

لذت تماشای تصاویر سه بعدی را دیگر از دست نخواهید داد اگر از این مدل برای منزل خود استفاده کنید.شما علاوه بر تصاویر سه بعدی می توانید تصاویر بلوری و دی وی دی را نیز از این محصول دریافت نمایید.قابلیت پخش صدای دالبی دیجیتال و خروجی و ورودی HDMI از دیگر خصوصیات این محصول است.قطعا عمال مهمی که می تواند در خرید سینمای خانگی فوق بسیار مهم باشد قیمت تمام شده ان است که در مقایسه با دیگر برندها و مدل های بازر بسیار مقرون به صرف و مناسب می باشد.در این مدل شما می توانید صدا و تصاویر را با فرمت های AVCHD,DIVX,WMA,WMV,FLAC,MP3,MKV دریافت نمایید.همچنین این سینمای خانگی دارای تکنولوژی اختصاصی پخش صدای ۳ بعدی DTS-Neo Fusion می باشد.

شک نکنید که مدل فوق با توجه به امکانات ارائه شده در ان می تواند گزینه ای کاملا مناسب جهت خرید نهایی شما باشد.دستگاه فوق دارای یک پردازنده دو هسته اس است که انرا تبدیل به یک تلویزیون هوشمند پیشرفته کرده است.همچنین قدرت اتصال به بلوتوث و قابلیت اشتراک گذاری فیلم و عکس و موسیقی نیز از دیگر امکانات این دستگاه می باشد.شما عزیان همین الان می توانید برای خرید سینمای خانگی فوق از فروشگاه کالا خانگی اقدام نموده و در هر کجای کشور که هستید سفارش خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

+ نوشته شده در  شنبه سوم آبان 1393ساعت 17:50  توسط خزان  |  نظر بدهید

سینمای خانگی سامسونگ مدلF445

سینمای خانگی سامسونگ مدلF445

 

 

اگر به دنبال خرید سینمای خانگی هستید و نمی دانید باید چه برندی را انتخاب کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم از سینمای خانگی سامسونگ با مدل F445 استفاده نمایید. شما با این محصول تجربه ای صوتی و تصویری جدید کسب خواهید کرد.محصولی منحصر به فرد با امکانات منحصر به فرد. گشت و گذار را بروی صفحه تلویزیون با این سینمای خانگی می توانید تجربه نمایید.از نظر طیف صدا این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.صدای تولید شده  توسط این دستگاه به صورت ۳D Sound Plus بوده و اوج لذت و هیجان را در هنگام تماشای یک فیلم به شما خواهد داد.

 

در این مدل از یک مرورگر ارتقا یافته استفاده شده تا کار گشت و گذار در اینترنت برای شما راحت و لذت بخش باشد.از این پس با خرید سینمای خانگی فوق می توانید برای گشت و گذار در فضای مجازی کامپیوتر را کنار گذاشته و از این تلویزیون هوشمند استفاده نمایید.این محصول دارای ۴ ایکر  ایستاده می باشد.در زیر بلندگوهای دستگاه از یک ساب ووفر استفاده شده است تا کیفیت را به حد اعلای خود برساند.با  وجود قابلیت پیشرفته  ConnectShare Movie شما می توانید با اتصال یک فلش یو اس بی فیلم های مورد علاقه خود را از طریق این دستگاه با کیفیتی باور نکردنی مشاهده نمایید.همچنین با وجود سیستم BD Wise Web که در این مدل وجود دارد می توانید فیلم های اینترنتی را در حالتی کاملا بهینه شده توسط این دستگاه تماشا نمایید.

فروشگاه کالا خانگی امکان خرید سینمای خانگی فوق را برای شما هموطنان عزیز در سراسر کشور فراهم نموده است و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.قیمت این محصول در ف۶روشگاه ما حتی نسبت به بازار کمتر بوده و کاملا رقابتی قیمت گذاری شده است.محصولی که از ما تههی می کنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و بدون هیچ نگرانی می توانید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

با قابلیت AllShare Play سامسونگ می توانید به هر وسیله سازگار اعم از کامپیوتر یا وسایل همراه بطور بیسیم وصل شده و سپس برنامه های رسانه ای آنها را روی سیستم سینمای خانگی سامسونگ پخش کنید. این بدان معنی است که می توانید از یک دستگاه واحد فیلم، عکس و موسیقی به اشتراک بگذارید. اگر در منزل نیستید نیز می توانید با مزایای ذخیره سازی وب به فایل های رسانه ای خود دسترسی داشته و حتی آنها را اشتراک گذاری نمایید.

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه سی ام مهر 1393ساعت 10:55  توسط خزان  |  نظر بدهید

آب تصفیه کن Corodex

آب تصفیه کن Corodex

 

 

 

 

اگر به فکر سلامت خود و دیگر اعضای خانواده تان می باشید و دوست دارید تا  در این راه قدمی بزرگ بردارید باید به فکر خرید دستگاه آب تصفیه کن باشید. بله آب درون لوله منزل شما نیز نیاز به تصفیه دارد و این را به تازگی محققین بعد از انجام تحقیقات مختلف متوجه شده اند. انها به این نتیجه رسیده اند که باید آب درون لوله مجددا برای مصرف تصفیه شود چرا که در تصفیه خانه ها تمام عملیات تصفیه به ان صورت که باید انجام نمی شود و اصلا امکان چنین کاری وجود ندارد.امروز در فروشگاه کالا خانگی محصولی منحصر به فرد در این زمینه به شما معرفی می کنیم با نام دستگاه تصفیه آب Corodex که ساخت کشور تایوان می باشد.توسط این دستگاه شما نه تنها آب را تصفیه کرده و انرا عاری از کلر و املاح می کنید بلکه اگر آب شما شور و یا دارای طعم خاصی باشد انرا نیز از بین برده و مزه انرا گوارا می کند.

این شرکت شازنده انواع دستگاه های تصفیه صنعتی و خانگی بوده و در این امر دارای سالها تجربه می باشد.کیفیت ارائه شده در این مدل بسیار بالا بوده و نسبت به قیمت تمام شده ان مقرون به صرفه و ارزش خرید را دارد.در زیر به مشخصات دقیق تری از این دستگاه تصفیه آب اشاره کرده ایم.در صورتی که می خواهید اقدام به  خرید دستگاه آب تصفیه کن  فوق نمایید کافیست تا با همکاران ما تماس گرفته و در این مورد هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

از جمله مشخصات این دستگاه می توان به عمل تصفیه  ۵ مرحله ای این دستگاه اشاره کرد:

در مرحله اول فیلتری که قرار داده شده است کلیه ذرات بزرگتر از ۵ میکرون را گیر انداخته و در همین مرحله آب از تمام لجن ها و خرده ریزهای لوله و الودگی های دیگر پاک می شود.این فیلتر معمولا هر سه ماه یک بار نیاز به تعویض دارد.

در مرحله دوم فیلتری که قرار گرفته باعث می شود تا رنگ و مزه بد اب اگر وجود دارد از بین رود و این قسمت نیز هر شش ماه یک بار نیاز به تعویض دارد.

درذ مرحله سوم نیز مانند مرحله اول دوباره عملیات رسوب زدایی انجام می شود و این فیلتر نیز هر شش ماه یک بار نیاز به تعویض دارد.

مرحله چهارم غشاء R.O حذف ویروس ، باکتری ، آهن های سنگین ، ارگانیسم ها (نیاز به تعویض هر ۱ الی ۲ سال یکبار بسته به کیفیت آب )

و مرحله پنجم  فیلتر پست کربن ایجاد بوی و طعم مطبوع

+ نوشته شده در  چهارشنبه سی ام مهر 1393ساعت 10:55  توسط خزان  |  نظر بدهید

پروسه ای طولانی مدت

قبل از خرید چه کنیم؟

 

 

معمولا همیشه در هنگام خرید و فروش لوازم خانگی عجله می کنیم و در نتیجه در نهایت آن چیزی که می خواهیم هیچ وقت گیرمان نمی آید.در این مقاله سعی داریم به ذکر چند نکته مهم بپردازیم که اگر بتوانید به آنها عمل نمایید قطعا در هنگام انتخاب لوازم خانگی دیگر به مشکل نخواهید خورد.معمولا پروسه تعویض و ارتقا لوازم خانگی پروسه ای طولانی مدت و سخت می باشد چرا که نمی دانیم در واقع دنبال چه چیزی هستیم و چه می خواهیم. پیشنهاد می کنیم در ابتدا لیستی از نیازمندی های خود را امااده کنید و سپس بر اساس آنچه که نیاز دارید به دنبال وسایل مورد نظرتان بگردید.

دقت کنید که در عین سادگی اما فروش لوازم خانگی نیاز به تخصص خاص خود را دارد و سعی کنید از فروشندگانی اقدام به تهیه این کالا ها نمایید که نسبت به  ارائه محصولات خود متعهد بوده و بتواند در مورد آنها توضیحات لازم را در اختیارتان قرار دهد.شما می توانید هر گونه سوالی که در این زمینه دارید را با کارشناسان ما در فروشگاه کالا خانگی مطرح نمایید و همچنین نیازهای خود را به صورت آنلاین در هر نقطه از کشور که هستید توسط فروشگاه ما تهیه نمایید.

در زیر به ذکر چند نکته مهم که می تواند قبل از خرید به شما در انتخاب نهایی کمک کند می پردازیم:

در مورد تهیه یخچال و فریزر سعی کنید ابتدا به تعداد نفراتی که قرار است در منزل از این وسیله به صورت ثابت استفاده کنند بیاندشید و سپس بر اساس آن به فکر خرید محصولی باشید که پاسخگوی ظرفیت مورد نظر شما باشد.اگر شما خانواده دو نفری هستید به نظر ضروری نمی باشد که حتما از محصولاتی با حجم و اندازه بزرگ استفاده کنید.همچنین به فضایی که می خواهید در ان یخچال خود را قرار دهید نیز فکر کنید تا از این بابت نیز به مشکل بر نخورید.

در مورد خرید لباسشویی نیز به همین صورت باید عمل کنید. معمولا خانواده های کم جمعیت بهتر است ماشینی با ظرفیت پایین تر تهیه نمایند و ماشین های با ظرفیت بالای شستشو بیشتر مناسب خانواده های با جمعیت بالا می باشد. همین رعایت این موضوع می تواند کمک فروانی در صرذفه جویی مصرف آب و برق نماید.در واقع این ها نکاتی هستند که می بایست فروشنده در هنگام فروش لوازم خانگی به مشتریان خود ارائه دهد اما از آنجایی که بعضا خود فروشنده نیز از دانستن این موضوع بی اطلاع است پس چه بهتر که شما خودتان قبل از خرید نهایی در مورد موضوعات  فوق اطلاعات لازم را داشته باشید.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم مهر 1393ساعت 11:52  توسط خزان  |  نظر بدهید

تنها با چند کلیک

لذت خریدی مطمئن در فروشگاه کالا خانگی

 

 

اگر می خواهید برای اولین بار اقدام به خرید آنلاین لوازم خانگی نمایید باید دقت داشته باشید که از دام فروشگاه اقدام به این کار می کنید.باید فروشگاه مورد نظر شما اعتبار لازم در این زمینه را داشته باشد و بتواند خدمات خوبی را به شما ارائه دهد. ما در فروشگاه کالا خانگی با فراهم کردن شرایط لازم این امکان را ایجاد کرده ایم که مشتری در هر کجای کشور که باشد تنها با چند کلیک بتواند اقدام به خرید آنلاین لوازم خانگی مورد نظر خود از سایت کند. کافیست تا محصول مورد را انتخاب و بروی دکمه خرید کلیک کند و سپس وارد درگاه بانکی شده و مبلغ تایین شده برای محصول را واریز نماید. کلیه محصولات ارائه شده در سایت کالا خانگی همگی دارای گارانتی بوده و از کیفیت لازم برخوردار می باشند. ما این اطمینان را به شما خریدار گرامی می دهیم تا در صورت هر گونه مشکل در محصول ارسال شده انرا مجددا به صورت رایگان براتیان تعویض نماییم.

امکان خرید آنلاین لوازم خانگی تنها در چند فروشگاه مطرح کشور وجود دارد و خوشبختانه فروشگاه کالا خانگی نیز یکی از این فروشگاه ها به شمار می رود. شما می توانید قبل از خرید نهایی با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما با همکاران ما در این زمینه هماهنگی های لازم را به عمل آورده و سپس اقدام به خرید نهایی کنید.مصحولات خریداری شده معمولا بیبن ۲ تا۵ روز کاری بستگی به طولانی بودن بعد مسافت برای خریداران ارسال می گردد.در ضمن از مزایای خرید آنلاین لوازم خانگی در سایت کالا خانگی این است که شما از تخفیف ویژه ای در قیمت نهایی محصول برخوردار خواهید شد. همینک می توانید قیمت های موجود در سایت را با قیمت های دیگر سایت و حتی قیمت بازار مقایسه کرده تا خودتان به این نتیجه برسید در فروشگاه ما می توانید ارزان ترین خرید ممکن را انجام دهید.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم مهر 1393ساعت 11:50  توسط خزان  |  نظر بدهید

شستشوی لباس

ماشین لباسشویی سامسونگ ۰۶۰۰

 

 

این روزها دیگر مانند گذشته هیچ کس برای شستشوی لباس خود از دست و تشت حمام استفاده نمی کند.همه روی آورده اند به ماشنی های لباسشویی و حتی برای کوچکترین چیزها حاضر نیستند خودشان به صورت سنتی و دستی آنرا بشویند.همین موضوع باعث شده تا فروش ماشین لباسشویی در مغازه های لوازم خانگی بسیار خوب و پر رونق باشد.خوشبختانه در این زمنیه تنوع بالایی در میان اجناس  موجود در بازار است و بیننده  با دیدن انواع مدل های مختلف در نهایت می تواند بهترین انتخاب را بر اساس میزان بودجه و کیفیت مورد نظرش داشته باشد.محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم مدلی از برند خوش نام لوازم خانگی یعنی سامسونگ می باشد. نام این ماشین لباسشویی ۰۶۰۰ سامسونگ است.این ماشین دارای درب از جلو بوده و دارای ظرفیت قابل شستشوی حدود ۵ کیلوگرم می باشد..از نظر کیفیت شستشو و رده بندی آن در درجه A قرار گرفته است.حداکثر سرعت خشک کنی این دستگاه ۱۰۰۰ RPM می باشد.

 

رنگ بدنه ماشین سفید رنگ بوده و از نظر میزان مصرف انرژی نیز در رده A می باشد.این مدل فاقد دستگاه خشک کن می باشد.ما در فروشگاه کالا خانگی شراطی را برای فروش ماشین لباسشویی فوق برای شما عزیزان فراهم آورده ایم که همین الان در هر کجای کشور که باشید تنها با چند کلیک بتوانید محصول فوق را زیر قیمت بازار و با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.دقت نمایید کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه کالا خانگی دارای گارانتی بوده و شما با خیال راحت می توانید نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: